pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Prawo reklamy - okładka książki
Prawo reklamy pozycja dostępna
»
»
»
Prawo autorskie a prawo konkurencji
książka:

Prawo autorskie a prawo konkurencji

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 242 s.
Wymiar: 144x204 mm
EAN: 9788389430151
ISBN: 978-83-8943-015-1
Data: 2010-01-22
pozycja niedostępna

Prawo autorskie a prawo konkurencji - opis książki:

Prawo autorskie a prawo konkurencji.
Rozwój wolnej konkurencji w zakresie zbiorowego zarządzania prawami autorskimi. Podstawowe problemy.
Organizacje zbiorowego zarządzania a pojęcie przedsiębiorcy.
Tytuł utworu w prawie własności intelektualnej i w prawie zwalczania nieuczciwej konkurencji.
Prywatyzacja wiedzy przez prawa własności intelektualnej - poszukiwanie remedium w europejskim prawie konkurencji.

Książka „Prawo autorskie a prawo konkurencji” - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu.

Książka posiada 242 stron i została wydana w 2010 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Prawo autorskie a prawo konkurencji"