pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu, reklamy, zarządzania

Autor książki:

Piotr Kapusta

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dr Lex
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 750 s.
EAN: 9788379221820
ISBN: 978-83-7922-182-0
Data: 2015-03-04
Cena wydawcy: 119.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu reklamy zarządzanie zawiera 30 000 polskich haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania przetłumaczonych na język angielski i niemiecki - łącznie ponad 120 000 znaczeń.

Zmiana systemu gospodarczego w Polsce i Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminologii, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Polsce i krajach niemieckojęzycznych.

Książka "Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu, reklamy, zarządzania" - Piotr Kapusta - oprawa miękka - Wydawnictwo Dr Lex. Książka posiada 750 stron i została wydana w 2015 r.