pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Plakat i reklama. Przewodnik

Autor książki:

Nick Souter, Stuart Newman

Dane szczegółowe:
Wydawca: Muza
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 320 s.
Wymiar: 150x200 mm
EAN: 9788377581315
ISBN: 978-83-7758-131-5
Data: 2012-02-01
Cena wydawcy: 39.99 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam telewizyjnych, skupia się natomiast na gazetach, magazynach, plakatach i materiałach dostępnych w punktach sprzedaży.

źródło wiedzy z zakresu polityki, gospodarki i ideologii na przestrzeni ostatnich stu trzydziestu lat zbiór reklam ukazujący różne style i techniki, a także rozwój tego kierunku sztuki źródło inspiracji dla pracowników promocji

Książka "Plakat i reklama. Przewodnik" - Nick Souter, Stuart Newman - oprawa miękka - Wydawnictwo Muza. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2012 r.