pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów
Tytuł książki:

Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów

Autor książki:

Maciej Kołodziej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Prawa Polskiego
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 92 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788326955884
ISBN: 978-83-2695-588-4
Data: 2016-10-27
74.08  89.00  14.92 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 48 h

"Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów" to publikacja, która przeprowadzi czytelnika przez kolejne etapy planowania działań marketingowych w Internecie zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zamieszczone na końcu publikacji akty prawne pozwolą na bieżąco śledzić omawiane przez autora zagadnienia. Publikacja uwzględnia rewolucyjne zmiany, jakie wprowadzi ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych.

Książka "Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów" - Maciej Kołodziej - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Prawa Polskiego. Książka posiada 92 stron i została wydana w 2016 r. Cena 74.08 zł. Zapraszamy na zakupy!

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Maciej Kołodziej - autor m.in.:
Produkty podobne: