Opis książki:
Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów
Publikacja "Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów" to przydatny poradnik dla wszystkich, którzy prowadzą działania marketingowe z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Dzięki zamieszczonym na końcu publikacji aktom prawnym czytelnik będzie mógł na bieżąco analizować przepisy, o których wspomina autor. Publikacja przeprowadzi czytelnika przez wszystkie etapy planowania i prowadzenia internetowych działań marketingowych z uwzględnieniem ochrony danych osobowych. Począwszy od zbierania danych wykorzystywanych w marketingu internetowym, przez podstawy ich przetwarzania, po wskazówki praktyczne i dobre praktyki z tego zakresu. Autor omawia też zmiany, jakie w tych dziedzinach wprowadzi unijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych i daje praktyczne wskazówki, jak się do nich przygotować.
Kalendarz ABI 2017
Kalendarz ABI dzięki swojemu przejrzystemu układowi pomoże nie tylko dobrze zorganizować i zaplanować swoją pracę, ale także przeprowadzi administratora danych i administratora bezpieczeństwa informacji po najważniejszych zmianach, jakie wprowadzi ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych.
Książka "Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów + Kalendarz ABI 2017. PAKIET" - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Prawa Polskiego. Książka posiada 92 stron i została wydana w 2017 r.