pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

O telewizji. Panowanie dziennikarstwa

Autor książki:

Pierre Bourdieu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2012
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 122 s.
Wymiar: 140x205 mm
EAN: 9788301166724
ISBN: 978-83-0116-672-4
Data: 2013-07-25
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Mówienie o telewizji i dziennikarzach - i to w sposób krytyczny - w audycji telewizyjnej zakrawa na paradoks. Taki jednak sposób dotarcia do szerszej publiczności wybrał Pierre Bourdieu, znakomity francuski socjolog, odsłaniając kulisy przekazywania za pośrednictwem mediów informacji, a także wzajemne powiązania między polem nauki a polem dziennikarstwa. Niejednokrotnie ironiczne uwagi Bourdieu demaskują status medialnych ekspertów, zawodowców od lapidarnych opinii, oraz często nieoczywiste uwikłania świata polityki w kolaborację z mediami. Jakie są zyski i straty z bycia osobą medialną Dlaczego warto się nad tym zastanawiać Na takie pytania odpowiada Bourdieu w swoim pasjonującym eseju.

Książka "O telewizji. Panowanie dziennikarstwa" - Pierre Bourdieu - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 122 stron i została wydana w 2012 r.