pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowa widownia. O promocji w kulturze

Autor książki:

Sławomir Czarnecki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Narodowe Centrum Kultury
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 154 s.
Wymiar: 175x245 mm
EAN: 9788379821815
ISBN: 978-83-7982-181-5
Data: 2016-02-02
pozycja niedostępna

Opis książki:

Kolejny tytuł w serii "Edukacja + Animacja", prezentującej nowe zjawiska oraz praktyki z obszaru animacji kultury i edukacji kulturalnej.

Nowa widownia Sławomira Czarneckiego to książka o promocji w kulturze i o promocji kultury. Autor, przyjmując założenie: "im lepiej zrozumiemy odbiorcę, tym skuteczniej będziemy promować kulturę", przystępuje do rekonstrukcji świadomości "typu idealnego" odbiorcy kultury. W oparciu o tę wiedzę przedstawia możliwości stosowania w promocji kultury narzędzi z zakresu marketingu i public relations.

Książka "Nowa widownia. O promocji w kulturze" - Sławomir Czarnecki - oprawa miękka - Wydawnictwo Narodowe Centrum Kultury. Książka posiada 154 stron i została wydana w 2016 r.