pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Mikrotrendy

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2009
Oprawa: twarda
Ilość stron: 496 s.
Wymiar: 164x240 mm
EAN: 9788361040941
ISBN: 978-83-6104-094-1
Data: 2009-09-23
pozycja niedostępna

Opis książki:

Mark Penn, człowiek, który zidentyfikował Futbolowe Mamy jako kluczowych wyborców w kampanii reelekcyjnej prezydenta Clintona w 1996 roku, jest znany ze swojej zdolności do odkrywania stosunkowo mało widocznych wzorców zachowań w naszej kulturze - mikrotrendów, które posiadają wielki wpływ na gospodarkę, politykę oraz życie osobiste. Zaledwie jeden procent społeczeństwa, czyli trzy miliony ludzi, wystarcza do powstania biznesu lub ruchu społecznego.
Opierając się na najlepszych z dostępnych danych statystycznych, Penn identyfikuje ponad 70 mikrotrendów w sferach religii, wypoczynku, polityki i życia rodzinnego, które zmieniają sposób, w jaki żyjemy. Są to między innymi:
- Ludzie przechodzący na emeryturę, ale kontynuujący pracę.
- Nastolatki interesujące się robieniem na drutach.
- Maniacy komputerowi, którzy stają się najbardziej uspołecznioną grupą ludzi.
- Kobiety sterujące technologią.
- Ojcowie, którzy są starsi niż kiedykolwiek i spędzają więcej czasu ze swoimi dziećmi niż w przeszłości.
Aby trafnie zinterpretować rzeczywistość, należy przyjrzeć się danym i przeanalizować je. Doprowadzi to również do wniosku, że powszechna świadomość jest zawsze błędna i nieaktualna. Stany Zjednoczone przestały już być tyglem kulturowym. Staliśmy się zbiorem wspólnot z wieloma indywidualnymi gustami i stylami życia. Ten, kto rozpozna te pojawiające się grupy, zapewni sobie sukces.
Penn pokazuje czytelnikom, jak identyfikować mikrotrendy, które mogą przekształcić firmę, zdecydować o wyniku wyborów, zainicjować ruch społeczny lub zmienić czyjeś życie. We współczesnym świecie małe grupy mogą mieć największy wpływ na rzeczywistość.
O AUTORACH
Mark J. Penn jest szeroko znany jako jeden z najbardziej wnikliwych badaczy w polityce amerykańskiej. Jest dyrektorem generalnym Burson-Marsteller i głównym doradcą kampanii prezydenckiej senator Hillary Clinton. Doradzał wielu firmom z listy Fortune 500 oraz dwudziestu pięciu głowom państw.
E. Kinney Zalesne pracowała jako urzędnik w Białym Domu, doradca prokuratora generalnego USA Janet Reno, a także wiceprezes i prezes dwóch ogólnokrajowych organizacji działających na rzecz zmian społecznych.
OPINIE
Z każdej strony tej książki promieniuje przenikliwy umysł Penna i jego fascynujące wyczucie sił kierujących Ameryką i światem.
Bill Gates
Koncepcje zawarte w tej książce sprawią, że ujrzysz świat w nowym świetle.
Bill Clinton

Książka "Mikrotrendy" - Mark J. Penn, E. Kinney Zalesne - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 496 stron i została wydana w 2009 r.