Logistyka i administrowanie w mediach. Zarządzanie Big Data. Zarządzanie Big Data
Agata Opolska-Bielańska

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Aspra |
Format: | |
Ilość stron: | 154 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788375459524 |
Data: | 2025-06-24 |
Opis e-booka:
Tom 39. serii Media początku XXI wieku.Obserwując rzeczywistość trudno nie zauważyć siły i zasięgu oddziaływania Internetu i jego wpływu na kształtowanie postaw, zachowań i decyzji człowieka. Wszechobecna cyfryzacja stała się dominującym czynnikiem warunkującym rozwój świata. Społeczna akceptacja tego zjawiska przyczyniła się do użytkowania sieci w każdym elemencie naszego funkcjonowania. Określenie „wyguglować” utrwaliło się w słowniku komunikacji międzyludzkiej. Za określeniem tym kryje się szereg działań warunkujących wiedzę, opinie i emocje na wybrany temat.
Ogólnodostępność sieci i zapotrzebowanie na nią, będące wynikiem stałego jej użytkowania, zaowocowało powstaniem gór informacji stanowiących zasoby cyfrowe. Kluczem do sukcesu każdej firmy jest umiejętne i właściwe weryfikowanie i analiza ogromnych zasobów informacyjnych sieci Big Data, stanowiące źródło wiedzy i prognoz. Istotne jest dlatego, poprawne wyodrębnianie, segmentowanie i analizowanie atrybutów (bywających sentymentami) oscylujących wokół badanego
słowa – słupa.
E-book „Logistyka i administrowanie w mediach. Zarządzanie Big Data. Zarządzanie Big Data” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Aspra. Cena 35.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.