pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Leksykon terminów medialnych M-Z

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2024
Oprawa: miękka
Ilość stron: 536 s.
EAN: 9788381808545
ISBN: 978-83-8180-854-5
Data: 2024-03-13
79.38 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Zgodnie z tytułem, opracowanie zawiera alfabetycznie ułożony zbiór istotnych dla funkcjonowania mediów terminów, opatrzonych krótkimi zwykle komentarzami wyjaśniającymi. Ich lektura dowodnie pokazuje, jak skomplikowany jest proces komunikowania, z jak wielu technologii korzysta, jakie są powiązania pomiędzy filozofią, etyką, psychologią a przekazem medialnym. Autorzy poszczególnych haseł oferują czytelnikowi obszerny przegląd pojęć, mających znaczenie objaśniające nie tylko dla osób związanych z mediami. Każdy, kto ten Leksykon terminów medialnych weźmie do ręki, znajdzie wyjaśnienie zwrotów przydatnych w zrozumieniu otaczającej rzeczywistości. Opracowanie ma bowiem znacznie szerszy walor edukacyjny, nie ograniczający się do tytułowego zakresu. Jest to więc lektura warta polecenia!


Prof. dr hab. Ewa Nowińska, Uniwersytet Jagielloński

Książka "Leksykon terminów medialnych M-Z" - Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Krystyna Doktorowicz, Paweł Płaneta, Ryszard Filas - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 536 stron i została wydana w 2024 r. Cena 79.38 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.