pokaz koszyk

EAN: 9788381712286
Data: 2019-10-16
27.16  39.90  12.74
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Kwantowa dusza - Frido Mann - opis książki:

Wybitni naukowcy opisują mającą właśnie miejsce rewolucję w fizyce kwantowej. Opierając się na odkryciach najnowszych badań wprowadzają pojęcie holistycznej natury i informacji kwantowej stanowiącej podstawę wszelkiego istnienia. Dowodzą, że materia, życie i świadomość to trzy różne rodzaje informacji. Dowodzą także, że fale elektromagnetyczne i kwanty światła to nośniki świadomości. Odrzucają pojęcie dualizmu, na nowo definiując intuicję, inspirację i fantazję. Wyjaśniają, dlaczego postrzeganie i oddziaływanie na odległość jest możliwe i na czym polegają kosmiczne związki. Zapewniają również niezawodny sposób na egzystencjalne doświadczenie głębi i natchnień religijnych. Na nowo definiują śmierć, wolną wolę i kreatywność człowieka, a to zaledwie początek przełomowych odkryć zawartych w tej książce. Kwantowe pojednanie religii i nauki!

Książka „Kwantowa dusza” - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Astropsychologii. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2019 r. Cena 27.16 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]