pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak...
książka:

Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

Dane szczegółowe:
Wydawca: Sine Qua Non
Rok wyd.: 2018
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 336 s.
Wymiar: 140x205 mm
EAN: 9788381292436
ISBN: 978-83-8129-243-6
Data: 2018-09-03
Cena: 30.36  Cena wydawcy: 42.99 zł Oszczędzasz: 12.63 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 2-4 dni

Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry - Jason Schreier - opis książki:

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry - Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo?
Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem.

To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.

Tworzenie gier wideo to jedna z najbardziej rozwijających i ekscytujących rzeczy, jakie robiłem w ciągu ostatnich dwóch dekad kariery. Wspaniała książka Jasona Schreiera oddaje zarówno podekscytowanie, jak i piekło towarzyszące temu procesowi. Oto wciągające, inteligentne spojrzenie za grubą (i niepotrzebnie tajemniczą) zasłonę skrywającą pasjonujący świat.

Tom Bissell, autor książek o grach Gears of War, Uncharted i Battlefield
Tak wiele problemów kulturowych sprowadza się do braku zrozumienia specyfiki rozwoju i tworzenia gier. Jason otwiera kluczowe drzwi w tym tajemniczym przemyśle. Robi to w nadziei, że nauczy nas trochę więcej o swojej fascynacji.

Leigh Alexander, dziennikarka
Szczegółowa, dobrze napisana i co najważniejsze, opisująca wzloty i bolesne upadki wielu deweloperów i wytwórni. Niewykluczone, że będzie lekturą obowiązkową dla programistów w moim studiu.

Cliff Bleszinski, twórca gry Gears of War i założyciel Boss Key Productions
Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier.

Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne
Brutalna, szczera, ale koniec końców podnosząca na duchu.

Adam Conover
Największe tajemnice gier wideo w jednej książce:
Pillars of Eternity
Uncharted 4
Stardew Valley
Diablo III
Halo Wars
Dragon Age: Inkwizycja
Shovel Knight
Destiny
Wiedźmin 3
Star Wars 1313

Książka „Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry” - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Sine Qua Non.

Książka posiada 336 stron i została wydana w 2018 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak..."
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Srebrne orły - okładka książki
Srebrne orły Teodor Parnicki
Bóg mi świadkiem - okładka książki
Bóg mi świadkiem Makis Tsitas
Produkty podobne: