pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kreowanie marek kultury Historia, współczesność, perspektywy

Autor książki:

Andrzej Giza

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Avalon
Rok wyd.: 2022
Oprawa: twarda
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 175x245 mm
EAN: 9788377305836
ISBN: 978-83-7730-583-6
Data: 2022-06-09
41.56 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania marką przez znanych artystów na przestrzeni wieków. W drugiej części poruszono zagadnienia marketingowe, takie jak grupa odbiorcza, ambasadorzy marki, reklama, a także rola mediów i platform społecznościowych. W trzeciej omówiono kwestie związane z kreowaniem wizerunku, protokołem dyplomatycznym i savoir-vivre em. Celem książki Kreowanie marek kultury jest przekazanie podstawowej wiedzy dotyczącej mechanizmów zarządzania markami kultury i ich kreowania. Zawiera również informacje na temat istotnych wydarzeń artystycznych, których organizatorzy we współpracy z artystami skutecznie kreowali mody i trendy (wystawy światowe). Publikacja ma nie tylko pogłębić wiedzę czytelnika z zakresu technik komunikacji, ale także przedstawić skuteczne schematy praktycznego działania w tym zakresie.

Książka "Kreowanie marek kultury Historia, współczesność, perspektywy" - Andrzej Giza - oprawa twarda - Wydawnictwo Avalon. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2022 r. Cena 41.56 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.