pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Język projektowania graficznego

Autor książki:

Richard Poulin

Dane szczegółowe:
Wydawca: Top Mark Centre
Rok wyd.: 2011
Oprawa: twarda
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 210x260 mm
EAN: 9788392589068
ISBN: 978-83-925890-6-8
Data: 2012-03-13
Cena wydawcy: 129.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Projektowanie graficzne to język Oczywiście mówi Richard Poulin. Uważa on że bez poznania specyficznego alfabetu słownictwa oraz sposobów tworzenia zdań nie moża posługiwać się grafiką. W dwudziestu sześciu rozdziałach autor publikacji omawia podstawowe elementy i zasady komunikacji wizualnej. Grafika jak każdy akt komunikacji powstaje w jakimś kontekście w oparciu o pewien kod przekazuje komunikat ma nadawcę i odbiorcę. Poulin omawia m.in. takie elementy jak punkt linia kolor tekstura ruch kontrast obraz typografia. Każdy rozdział rozpoczyna od przywołania słownikowej definicji danego słowa. Przywołuje najważniejsze fakty z historii grafiki i przypomina biografie najsłynniejszych grafików. Często odwołuje się do współczesnych projektantów nierzadko pokazuje też prace studentów i grafików dopiero rozpoczynających karierę. Udowadnia że grafika podobnie jak komunikacja pisana lub mówiona wymaga analizowania planowania organizowania i rozwiązywania problemów. Język projektowania graficznego jest doskonałym podręcznikiem nie tylko dla profesjonalistów lecz także dla wszystkich tych którzy interesują się komunikacją wizualną. Richard Poulin jest współzałożycielem i dyrektorem kreatywnym Paulin Morris Inc. multidyscyplinarnej firmy projektowo-konsultacyjnej autorem programów komunikacji wizualnej dla wielu ważnych instytucji i dużych firm oraz wykładowcą w School of Visual Arts w Nowym Jorku.

Książka "Język projektowania graficznego" - Richard Poulin - oprawa twarda - Wydawnictwo Top Mark Centre. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2011 r.