pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dziennikarstwo według Jana Pawła II

Dane szczegółowe:
Wydawca: Fronda
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 266 s.
Wymiar: 140x210 mm
EAN: 9788360335673
ISBN: 978-83-6033-567-3
Data: 2006-01-28
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wśród wielu zasług Jana Pawła II jest i ta, że zniwelował on dystans między światem mediów a całym Kościołem katolickim. Bardzo lubił i poważnie traktował dziennikarzy oraz doceniał znaczenie środków społecznego przekazu w głoszeniu orędzia prawdy, sprawiedliwości i wolności. Nawet u schyłku życia zapraszał do Pałacu Apostolskiego przedstawiciela watykańskiego Sekretariatu Stanu, by wspólnie z nim analizować medialny rezonans swoich podróży apostolskich i wyciągać wnioski na przyszłość. Jan Paweł II uważał, że media mają do wypełnienia wielką misję w świecie, a ten, kto podejmuje w nich pracę, powinien czynić to z powołania, w poczuciu służby dobru wspólnemu. Niniejsza publikacja to pierwsza w Polsce książka prezentująca niemal wszystkie najważniejsze wypowiedzi Jana Pawła II na temat mediów. Przygotowali ją studenci Instytutu Dziennikarstwa UW, w ramach Laboratorium Reportażu, pod kierunkiem Marka Millera. Znajdują się tu wystąpienia papieskie prezentujące system wartości bliski tym wszystkim, którzy w sposób odpowiedzialny i moralny chcą wykonywać zawód dziennikarza. Książka jest także zaproszeniem do dyskusji na temat etosu dziennikarza, o którym w Polsce prawie się nie mówi. Grzegorz Polak

Książka "Dziennikarstwo według Jana Pawła II" - oprawa miękka - Wydawnictwo Fronda. Książka posiada 266 stron i została wydana w 2008 r.