pokaz koszyk
autor tytuł  24h
Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej

podręcznik: Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej autor:

Dane szczegółowe:

  • Wydawca: HARMONIA
  • Rok wydania:
  • Oprawa: miękka
  • Ilość stron: 60 s.
  • Wymiar: 215x305 mm
  • EAN: 9788371344176
  • ISBN: 9788371344176
  • Data: 2010-04-26
Cena: 21.61  Cena wydawcy: 29.40 zł Oszczędzasz: 7.79 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Diagnoza dziecka rozpoczynającego... - opis produktu:

Jest to narzędzie badawcze przygotowane z myślą o nauczycielach przedszkola, klas pierwszych i nauczycielach prowadzących zajęcia terapii pedagogicznej.

Zebrane tu zadania i kryteria oceny umożliwiają zdiagnozowanie rozwoju dziecka w określonych obszarach funkcjonowania. Są to: podstawowe wiadomości, lateralizacja oraz orientacja w schemacie ciała, w przestrzeni i na płaszczyźnie, percepcja słuchowa, umiejętności matematyczne, czytanie (zastosowanie tej części jest uzależnione od stopnia przygotowania dziecka do nauki czytania można ją pominąć w badaniu), pamięć i myślenie, percepcja wzrokowa i sprawność manualna, komunikowanie się, zachowanie dziecka podczas badania, rozwój fizyczny i stan zdrowia, rozwój emocjonalno-społeczny (obserwowany w pierwszych tygodniach nauki w klasie pierwszej). Dzięki diagnozie nauczyciel może: określić poziom przygotowania dziecka do nauki w klasie pierwszej, określić potrzeby związane z jego rozwojem psychofizycznym, opracować indywidualne programy pracy (dostosowane do możliwości rozwojowych i potrzeb edukacyjnych uczniów, tzn. przygotować programy działań terapeutycznych dla dzieci z trudnościami w nauce oraz wyznaczyć kierunki pracy z uczniami o wysokim poziomie przygotowania do nauki w klasie pierwszej). Komplet materiałów zebranych w teczce składa się z: charakterystyki narzędzia diagnozy, instrukcji dla badającego, kryteriów oceny, arkusza badania, kart pracy dla dziecka, pomocy dydaktycznych potrzebnych do przeprowadzenia badania.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!

Kupujący tę pozycję zamówili również:

Karty obserwacji dziecka. Czterolatek
Danuta Chrzanowska, Katarzyna Kozłowska
Karty obserwacji dziecka. Czterolatek
Sprawna buzia. Gry i zabawy utrwalające głoskę s
Agnieszka Czarnocka, Iwona Demiańczuk-Cieślak
Sprawna buzia. Gry i zabawy utrwalające głoskę...
Suwaki terapeutyczne. Tarcze
Izabela Filipiak-Kudasik
Suwaki terapeutyczne. Tarcze

Produkty podobne:

Owocna edukacja. Klasy 1-3. Szkoła podstawowa. Zabawy i ćwiczenia. Wspomaganie rozwoju percepcji wzrokowej, słuchowej i motoryki małej
Wiesława Żaba-Żabińska
Owocna edukacja. Klasy 1-3. Szkoła podstawowa....
Rok wydania: 2011 Oprawa: miękka
Karty do diagnozowania gotowości szkolnej
Sławomira Załęska
Karty do diagnozowania gotowości szkolnej
Rok wydania: 2013 Oprawa: miękka
Owocna edukacja. Klasy 1-3. Szkoła podstawowa. Indywidualizacja pracy z dzieckiem w przedszkolu
Małgorzata Kwaśniewska, Wiesława Żaba-Żabińska
Owocna edukacja. Klasy 1-3. Szkoła podstawowa....
Rok wydania: 2012 Oprawa: miękka
Skala oceny skuteczności Metody Dobrego Startu
Marta Bogdanowicz
Skala oceny skuteczności Metody Dobrego Startu
Rok wydania: 2006 Oprawa: miękka
Diagnostyka pedagogiczna. Wybrane obszary badawcze i rozwiązania praktyczne
Barbara Skałbania
Diagnostyka pedagogiczna. Wybrane obszary badawcze...
Rok wydania: 2011 Oprawa: miękka
Sprawność językowa dziecka a gotowość szkolna. PAKIET
Grażyna Billewicz, Beata Nowak, Wojciech Ziajka
Sprawność językowa dziecka a gotowość szkolna....
Rok wydania: 2015 Oprawa: twarda
Sobota, 05 Września 2015 roku.