pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Deontologia mediów

Autor książki:

Claude-Jean Bertrand

Dane szczegółowe:
Wydawca: Pax
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272 s.
Wymiar: 120x170 mm
EAN: 9788321117713
ISBN: 978-83-2111-771-3
Data: 2007-02-21
Cena wydawcy: 20.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Najnowsza pozycja w serii "Z busolą” poświęcona jest etycznym aspektom funkcjonowania mediów. Najnowsza pozycja w serii "Z busolą” poświęcona jest etycznym aspektom funkcjonowania mediów.
Czy mediom jest potrzebny kodeks etyczny?
Jak daleko może się posunąć dziennikarz, na przykład pokazując ludzkie cierpienie i śmierć?
Czy prezenter telewizyjny powinien brać udział w reklamach?
Czy wolność prasy, radia i telewizji ma jakieś granice?
  Coraz częściej zadajemy sobie podobne pytania. Książka Claude’a-Jeana Bertranda, profesora Université de Paris II, ukazuje różne systemy zasad i reguł, które mają się przyczyniać do lepszego wypełniania

Książka "Deontologia mediów" - Claude-Jean Bertrand - oprawa miękka - Wydawnictwo Pax. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2007 r.