pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Czas reformatorów. Seria: Horyzonty biznesu

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2007
Oprawa: twarda
Ilość stron: 320 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788388970146
ISBN: 978-83-8897-014-6
Data: 2006-01-22
Cena wydawcy: 59.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

NIE PROGNOZUJ PRZYSZŁOŚCI! TWÓRZ JĄ SAM Poznaj pytania, które obudzą twój niepokój. Odkryj problemy, które spędzą ci sen z powiek. Zdaj sobie sprawę z tego, jak wiele osiągnięto przez wywrotowe myślenie i obalanie starych założeń. Przekonaj się, że na każdym rynku jest miejsce na precedens. Znajdź nowe rozstrzygnięcia ponadczasowych dylematów. Ta książka otworzy ci oczy na to, co jeszcze do niedawna zdawało się niemożliwe. Autorzy zabiorą cię w rejs po nieznanych wodach przyszłości. Pokażą ci reformatorów - ludzi i firmy, które zmieniły trajektorie ewolucji swoich branż. Kiedy raz spojrzysz na swoją firmę i branżę oczami reformatora, rzeczywistość już nigdy nie będzie dla ciebie taka, jak przedtem. I nie będziesz wątpić w to, że nowy czas nadchodzi. Czas reformatorów. Zostań jednym z nich: - szukaj rozwiązań tam, dokąd inni jeszcze nie dotarli - zerwij ze zbiorowym myśleniem w swojej branży - znajduj słabe strony Goliatów: dowiedz się, jak sprytni odbierają silnym - wpisuj antykomercyjne idee w model biznesowy swojej firmy - zbuduj organizację wspólnotową w miejscu hierarchicznej - znajdź brakujące ogniwo konwencjonalnego marketingu Napisz swój biznesplan na XXI wiek.

Książka "Czas reformatorów. Seria: Horyzonty biznesu" - William C. Taylor, Polly Labarre - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2007 r.