pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Brand New. The Shape of Brands to Come

Autor książki:

Wally Olins

Dane szczegółowe:
Wydawca: Thames and Hudson
Rok wyd.: 2014
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 180x235 mm
EAN: 9780500291399
ISBN: 978-05-0029-139-9
Data: 2015-03-17
Cena wydawcy: 101.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"Wally Olins always asks the right questions and often gives the best and most thoughtful answers. His writing style is both sagacious and witty, which makes the journey through the book a pleasant passage indeed - a must read for those of us who want to know where we re heading" - John Diefenbach [Chairman of MBLM and former Chief Executive of Landor Associates]

Książka "Brand New. The Shape of Brands to Come" - Wally Olins - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Thames and Hudson. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2014 r.