pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Billboard. Reklama otwartej przestrzeni

Autor książki:

David Bernstein

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 250x290 mm
EAN: 978830114615302
ISBN: 83-0114-615-X
Data: 2009-09-07
pozycja niedostępna

Opis książki:

Kultowa książka o plakacie reklamowym nareszcie w Polsce! To nieoceniona książka dla twórców reklamy, grafików, studentów uczelni i wydziałów artystycznych, pracowników działów marketingu i reklamy oraz wszystkich związanych zawodowo z branżą reklamową. Znana na całym świecie i powszechnie uważana na biblię reklamy zewnętrznej. Opisuje jak powstała ta komercyjna sztuka i jak się rozwija.
Pokazuje jaką rolę pełni plakat i jakpracuje" w kampanii reklamowej, podając przykłady skutecznych i źle przeprowadzonych kampanii.

Książka "Billboard. Reklama otwartej przestrzeni" - David Bernstein - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2005 r.