pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Biblioteka Księgowego nr 11/2008. Reprezentacja i reklama

Dane szczegółowe:
Wydawca: INFOR Grupa
Rok wyd.: 2000
Oprawa: miękka
Ilość stron: 96 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788361599104
ISBN: 978-83-6159-910-4
Data: 2009-02-10
pozycja niedostępna

Opis książki:

Reprezentacja i reklama to dwa filaryobecności firmy na rynku". Od działań reklamowych i reprezentacyjnych zależy zarówno budowanie marki przedsiębiorstwa, nawiązywanie kontaktów handlowych, zdobywanie nowych rynków zbytu, jak również - w konsekwencji - wielkość osiąganego przez firmę przychodu. Sfera ta pozostaje również jedną z najbardziej skomplikowanych i powodujących problemy interpretacyjne. Brak definicji ustawowych reprezentacji i reklamy oraz pomysłowość i szybka ewolucja działań promocyjnych i reklamowych sprawiają, że przedsiębiorcy przy kwalifikacji tych działań nie mają oparcia w jasno sprecyzowanych przepisach oraz jednolitej linii orzecznictwa. Dlatego niniejszy poradnik prezentuje - obok zasad ogólnych - interpretacje organów skarbowych oraz orzecznictwo sądowe najczęściej powtarzających się w praktyce problemów z tego zakresu.
(ze wstępu Wiesławy Moczydłowskiej)

Książka "Biblioteka Księgowego nr 11/2008. Reprezentacja i reklama" - Wiesława Moczydłowska, Maria Pawlak - oprawa miękka - Wydawnictwo INFOR Grupa. Książka posiada 96 stron i została wydana w 2000 r.