pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Autor jako marka. Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego

Dane szczegółowe:
Wydawca: UNIVERSITAS
Format: pdf
Ilość stron: 192 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788324225118
Data: 2025-07-03
15.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Książka stanowi próbę opisu literatury, która powstaje i funkcjonuje w audiowizualnej kulturze społeczeństwa informacyjnego. Wnioski na temat współczesnego życia literackiego, specyfiki obiegu literatury i możliwości, przed jakimi stają pisarze, formułowane są na podstawie analizy twórczości Jacka Dehnela i Michała Witkowskiego, których twórczość w szczególny sposób korzysta z możliwości zapewnianych przez infrastrukturę technologiczną współczesnego typu kultury i charakterystycznych dla niego zachowań odbiorczych konsumentów...

E-book „Autor jako marka. Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego” - Wydawca: UNIVERSITAS. Cena 15.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.