E-book:
Autor jako marka. Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego
Autor:
Dominik Antonik

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | UNIVERSITAS |
Format: | |
Ilość stron: | 192 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788324225118 |
Data: | 2025-07-03 |
15.00
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
Książka stanowi próbę opisu literatury, która powstaje i funkcjonuje w audiowizualnej kulturze społeczeństwa informacyjnego. Wnioski na temat współczesnego życia literackiego, specyfiki obiegu literatury i możliwości, przed jakimi stają pisarze, formułowane są na podstawie analizy twórczości Jacka Dehnela i Michała Witkowskiego, których twórczość w szczególny sposób korzysta z możliwości zapewnianych przez infrastrukturę technologiczną współczesnego typu kultury i charakterystycznych dla niego zachowań odbiorczych konsumentów...
E-book „Autor jako marka. Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego” - Wydawca: UNIVERSITAS. Cena 15.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.