pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Anatomia projektu

Autor książki:

Steven Heler, Mirko Ilic

Dane szczegółowe:
Wydawca: ABE Marketing
Rok wyd.: 2008
Oprawa: twarda
Ilość stron: 52 s.
Wymiar: 260x260 mm
EAN: 9788361380320
ISBN: 978-83-6138-032-0
Data: 2009-02-25
pozycja niedostępna

Opis książki:

Projektanci to myślące stworzenia; gromadzą w swoich głowach możliwie jak najwięcej materiału, jeszcze surowego, wymagającego dopieroobróbki", a następnie tworząc, czerpią z niego. Anatomia projektu" ukazuje, że nie ma rzeczy nieważnych, bo inspiracją może być wszystko źródła znane i nieznane, zupełnie oczywiste i zdawało by sę - niekonsekwentne. Metaforycznie można by powiedzieć, że ta wyjątkowa książka dokonuje jakby sekcji 49 kompletnie ukończonych prac współczesnego graficznego designu. Jeśli zdejmiemy zewnętrzną powłokę, ukaże się szkielet, trzymający razem organa wewnętrzne - a żaden z nich nie może istnieć bez drugiego. Jeżeli usuniemy choćby jedną część, naruszymy całość projektu. To anatomiczne studium uczy, jak bardzo współczesne prace są powiązane z historią designu. Jeden motyw wywodzi się (lub zanika) z drugiego, jedna technika przeradza się w inną, lepszą. Pod zewnętrzną powierzchnią każdego plakatu, opakowania, okładki książki czy billboardu kryje się twórcze DNA, które określa i wyjaśnia, dlaczego dany projekt wygląda właśnie tak, a nie inaczej.

Książka "Anatomia projektu" - Steven Heler, Mirko Ilic - oprawa twarda - Wydawnictwo ABE Marketing. Książka posiada 52 stron i została wydana w 2008 r.