pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Zarządzanie przedsiębiorstwem w czasach nowej rzeczywistości gospodarczej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Politechnika Częstochowska
Format: pdf
Ilość stron: 186 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788371938559
Data: 2025-06-12
Cena wydawcy: 18.33 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Problematyka zarządzania przedsiębiorstwami w powiązaniu z kontekstem otoczenia zewnętrznego pozostaje w centrum zainteresowań zarówno teoretyków koncepcji zarządzania, jak i praktyki gospodarczej. We współczesnych organizacjach zarzadzanie stało się złożonym obszarem wiedzy i umiejętności, wspartym nowoczesnymi metodami zarządzania z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Zarządzający stają przed nowymi wyzwaniami, jak dobrze wykorzystać współczesne technologie i metody zarządzania w celu budowania trwałej przewagi konkurencyjnej. Czy jednak wobec pojawiających się w otoczeniu anomalii, o skali których cały glob przekonał się w ostatnich miesiącach, jest możliwe planowanie takich działań? Po pierwszym szoku spowodowanym pojawieniem się COVID-19 zarządzający muszą skoncentrować się na krótko- i średnioterminowych implikacjach, przygotowując strategiczną odpowiedź na wciąż zmieniające się środowisko funkcjonowania. Autorzy poszczególnych rozdziałów starają się właśnie odpowiedzieć, jak przygotować organizację i w jaki sposób zarządzać w nowej rzeczywistości
gospodarczej. Poruszone kwestie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne stanowią odniesienie do zmian zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstw.

E-book „Zarządzanie przedsiębiorstwem w czasach nowej rzeczywistości gospodarczej” - Wydawca: Politechnika Częstochowska.

Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1
Gracjan Chrobak
Zapotrzebowanie na kapitał stały z perspektywy nakładów inwestycyjnych przedsiębiorstwa

Rozdział 2
Wojciech Remigiusz Grzelak
Wykorzystanie mediów społecznościowych do pozyskiwania wiedzy o przedsiębiorstwie – systematyczny przegląd literatury

Rozdział 3
Agata Kielesińska
Rola innowacji w zarządzaniu firmą rodzinną na rynku w odniesieniu do oczekiwań konsumentów w dobie pandemii COVID-19

Rozdział 4
Magdalena Morze
Nowy typ zespołów w Przemyśle 4.0. Współpraca ludzi i inteligentnych maszyn

Rozdział 5
Arkadiusz Niedziółka
Dylematy zarządcze w prowadzeniu gospodarstw agroturystycznych w okresie postpandemicznym

Rozdział 6
Katarzyna Olejniczak-Szuster, Julia Wieczorek
Wpływ COVID-19 na e-commerce. Firmy rodzinne w internetowym kanale dystrybucji

Rozdział 7
Sławomir Ostrowski
Transforming a Traditional, Family-Run Car Dealership into a Digital-Era Modern Service Provider

Rozdział 8
Estera Pietras
Analiza systemu zabezpieczeń technicznych umożliwiających wzrost poziomu bezpieczeństwa informacji w jednostce organizacyjnej

Rozdział 9
Anna Rybak
The Regulation on the Protection of Personal Data and the Behaviour of EU e-Customers

Rozdział 10
Tomasz Szczepanik
Modelowanie systemów logistycznych w aspekcie ryzyka i niepewności

Rozdział 11
Piotr Wanicki, Mira Michalska-Rak, Bartosz Trawiński
Kryteria decyzyjne inwestorów kapitałowych

Rozdział 12
Ewa Jochheim, Maciej Orzechowski, Paweł Nowodziński
Automatyczne wykrywanie podatności korupcyjnych i jej przeciwdziałanie dzięki zastosowaniu narzędzia informatycznego AIA opartego na sztucznej inteligencji

Rozdział 13
Iwetta Budzik-Nowodzińska
Efektywne decyzje inwestycyjne na rynku nieruchomości komercyjnych w kontekście zaangażowania zasobów finansowych

Rozdział 14
Helena Kościelniak, Katarzyna Brendzel-Skowera
Controlling the Performance of Enterprises in the Field of Renewable Energy Management – Part 1

Rozdział 15
Helena Kościelniak, Katarzyna Brendzel-Skowera
Controlling the Performance of Enterprises in the Field of Renewable Energy Management – Part 2

Zakończenie