pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Zarządzanie projektem kulturowym. Elementy teorii, doświadczenia, praktyki. Studia przypadków

Dane szczegółowe:
Wydawca: Humanitas
Format: pdf
Ilość stron: 338 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788366165854
Data: 2025-07-07
58.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Celem niniejszej pracy jest przedstawienie specyfiki, zasad i metodologii zarządzania projektami kulturowymi na przykładzie czterech przedsięwzięć artystycznych:
trzech projektów realizowanych w Polsce, tj. projektów „Od Opery do Musicalu”, „Karol” oraz „Krajobrazy Serc”, których producentem jest firma Agencja Kreatywna Przemysław Ruta Communication (dwa ostatnie realizowane były w koprodukcji z Wyższą Szkołą Humanitas w Sosnowcu oraz Fundacją „Humanitas”), a także jednego projektu zagranicznego, realizowanego w Grecji, tj. projektu „A Tribute
to Il Divo. The 3 Tenors”, którego producentem jest spółka Agency Remarc L.L.C. Wszystkie cztery projekty, mimo że ich promotorami są instytucje prywatne, prowadzące
działalność gospodarczą, mają nie tylko charakter komercyjny – realizują też istotne funkcje społeczne jako przedsięwzięcia z obszaru polityki kulturowej i dyplomacji kulturowej.

E-book „Zarządzanie projektem kulturowym. Elementy teorii, doświadczenia, praktyki. Studia przypadków” - Wydawca: Humanitas. Cena 58.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.