Zarządzanie projektem kulturowym. Elementy teorii, doświadczenia, praktyki. Studia przypadków
Krzysztof Knapczyk

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Humanitas |
Format: | |
Ilość stron: | 338 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788366165854 |
Data: | 2025-07-07 |
Opis e-booka:
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie specyfiki, zasad i metodologii zarządzania projektami kulturowymi na przykładzie czterech przedsięwzięć artystycznych:
trzech projektów realizowanych w Polsce, tj. projektów „Od Opery do Musicalu”, „Karol” oraz „Krajobrazy Serc”, których producentem jest firma Agencja Kreatywna Przemysław Ruta Communication (dwa ostatnie realizowane były w koprodukcji z Wyższą Szkołą Humanitas w Sosnowcu oraz Fundacją „Humanitas”), a także jednego projektu zagranicznego, realizowanego w Grecji, tj. projektu „A Tribute
to Il Divo. The 3 Tenors”, którego producentem jest spółka Agency Remarc L.L.C. Wszystkie cztery projekty, mimo że ich promotorami są instytucje prywatne, prowadzące
działalność gospodarczą, mają nie tylko charakter komercyjny – realizują też istotne funkcje społeczne jako przedsięwzięcia z obszaru polityki kulturowej i dyplomacji kulturowej.
E-book „Zarządzanie projektem kulturowym. Elementy teorii, doświadczenia, praktyki. Studia przypadków” - Wydawca: Humanitas. Cena 58.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.