
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | UNIVERSITAS |
Format: | mobi, pdf, epub |
Ilość stron: | 432 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788324233663 |
Data: | 2025-05-27 |
Opis e-booka:
Możliwości warsztatowe oraz znakomite rozeznanie co do istoty mediów społecznościowych pozwoliły Autorce na przygotowanie rozprawy nowatorskiej i wartościowej poznawczo, [która jest] ważnym punktem odniesienia w badaniach nad mediami społecznościowymi i działalnością popularnonaukową w ogóle.Z recenzji dr hab. prof. UMCS Danuty Kępy-Figury
Wybór tematyki badawczej jest ze wszech miar trafny. Nie mieliśmy dotąd w nauce takiego opracowania […]. Autorka jest w swoich założeniach „harmonijnie” eklektyczna i umiejętnie łączy sprawdzone, utrwalone w językoznawstwie, klasyczne metody strukturalne badania tekstu (także całego dyskursu) popularnonaukowego z metodami nowszymi dotyczącymi badań językowych stylów, strategii komunikacyjnych i badań medioznawczych. Praca stanowi duże osiągnięcie badawcze Autorki i znacząco rozszerza naszą wiedzę o współczesnych relacjach między językiem i kulturą (medialną, internetową).
Z recenzji prof. dr. hab. Kazimierza Ożoga
E-book „YouTube w edukacji. Strategie nadawcze wideoblogerów” - Wydawca: UNIVERSITAS. Cena 18.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.