
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | UNIVERSITAS |
Format: | |
Ilość stron: | 296 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788324215249 |
Data: | 2025-06-06 |
Cena wydawcy: 11.00 złpozycja niedostępna
×
Opis e-booka:
W książce poruszono fundamentalną kwestię obecności metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w niej rozważań: Jeana Baudrillarda, Marshalla Mc Luhana i Evinga Goffmana uwzględniono także teksty m.in.: Derricka de Kerckhove’a, Johna Urry’ego, Deana Mac Cannella, a także innych badaczy, którzy nawiązują do trzech wymienionych w tytule klasyków. Okazuje się, że specyficzne - dla każdego z przywoływanych autorów – metafory, determinują obraz świata mediów, który wyłania się z ich tekstów. Metafory medialne przenikają także do języka potocznego i dziennikarskiego.
E-book „Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman” - Wydawca: UNIVERSITAS.