pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman

Dane szczegółowe:
Wydawca: UNIVERSITAS
Format: pdf
Ilość stron: 296 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788324215249
Data: 2025-06-06
Cena wydawcy: 11.00 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

W książce poruszono fundamentalną kwestię obecności metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w niej rozważań: Jeana Baudrillarda, Marshalla Mc Luhana i Evinga Goffmana uwzględniono także teksty m.in.: Derricka de Kerckhove’a, Johna Urry’ego, Deana Mac Cannella, a także innych badaczy, którzy nawiązują do trzech wymienionych w tytule klasyków. Okazuje się, że specyficzne - dla każdego z przywoływanych autorów – metafory, determinują obraz świata mediów, który wyłania się z ich tekstów. Metafory medialne przenikają także do języka potocznego i dziennikarskiego.

E-book „Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman” - Wydawca: UNIVERSITAS.