
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Primum Verbum |
Format: | |
Ilość stron: | 261 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788366354340 |
Data: | 2025-07-11 |
Cena wydawcy: 25.20 złpozycja niedostępna
×
Opis e-booka:
Książka zawiera szereg szkiców, których wspólną cechę stanowi refleksja nad współczesną kulturą. Ten przeznaczony dla studentów dziennikarstwa zbiór tekstów porusza kluczowe tematy mediologii. Zastosowano szereg narzędzi badawczych i pojęć, które próbują uchwycić charakterystyczne cechy współczesności, takie jak: wielokulturowość, globalność i wielopłaszczyznowość zjawisk komunikacyjnych w społeczeństwie konsumpcyjnym, złożoność etycznej problematyki cechującej życie we współczesnym świecie, skomplikowany opis rzeczywistości.
E-book „Studia o mediach, kulturze i komunikacji” - Wydawca: Primum Verbum.