pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Studia o mediach, kulturze i komunikacji

Dane szczegółowe:
Wydawca: Primum Verbum
Format: pdf
Ilość stron: 261 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788366354340
Data: 2025-07-11
Cena wydawcy: 25.20 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Książka zawiera szereg szkiców, których wspólną cechę stanowi refleksja nad współczesną kulturą. Ten przeznaczony dla studentów dziennikarstwa zbiór tekstów porusza kluczowe tematy mediologii. Zastosowano szereg narzędzi badawczych i pojęć, które próbują uchwycić charakterystyczne cechy współczesności, takie jak: wielokulturowość, globalność i wielopłaszczyznowość zjawisk komunikacyjnych w społeczeństwie konsumpcyjnym, złożoność etycznej problematyki cechującej życie we współczesnym świecie, skomplikowany opis rzeczywistości.

E-book „Studia o mediach, kulturze i komunikacji” - Wydawca: Primum Verbum.