Social media w banku spółdzielczym Jak prowadzić komunikację i pozyskiwać klientów? Praktyczny poradnik
Grzegorz Marciniak

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji |
Format: | |
Ilość stron: | 28 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788394851774 |
Data: | 2025-06-13 |
Opis e-booka:
Jest to publikacja przede wszystkim dla osób, które w swoich bankach spółdzielczych odpowiadają za kształtowanie działań marketingowych. Jednak nie tylko. Informacje tutaj zawarte przydadzą się również osobom zajmującym stanowiska wyższego stopnia. Wszystko po to, aby przy potencjalnych rozmowach z firmami zewnętrznymi wiedzieć, na co zwrócić uwagę podczas kształtowania strategii obecności w Internecie. W tej publikacji wszystko usystematyzujemy. Przedstawię podstawowe dane, które potwierdzą konieczność zainwestowania w reklamę w social media. Pokażę również, jak krok po kroku rozpocząć promocję banku spółdzielczego na Facebooku. Nie zabraknie także wzmianki na temat innych platform społecznościowych, z których w dalszej perspektywie warto skorzystać.
E-book „Social media w banku spółdzielczym Jak prowadzić komunikację i pozyskiwać klientów? Praktyczny poradnik” - Wydawca: Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji.