pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Reklamacja usług transportowych - co zrobić, gdy ją otrzymamy

Dane szczegółowe:
Wydawca: WIEDZA I PRAKTYKA
Format: mobi, pdf, epub
Ilość stron: 22 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788384091869
Data: 2025-07-17
29.99 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Otrzymanie reklamacji może być stresującym momentem dla każdego przewoźnika. Ten e-book to praktyczny przewodnik, który pomoże Ci przejść przez cały proces – od momentu wpłynięcia reklamacji po jej skuteczne rozpatrzenie. Dowiesz się, kiedy i w jakiej formie reklamacje mogą zostać zgłoszone, jakie obowiązki ciążą na przedsiębiorcy, jak wygląda procedura w przewozach międzynarodowych oraz jak uniknąć zbędnych wypłat odszkodowań. To niezbędna lektura dla każdej firmy transportowej.

E-book „Reklamacja usług transportowych - co zrobić, gdy ją otrzymamy” - Wydawca: WIEDZA I PRAKTYKA. Cena 29.99 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.