
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | WIEDZA I PRAKTYKA |
Format: | mobi, pdf, epub |
Ilość stron: | 22 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788384091869 |
Data: | 2025-07-17 |
29.99
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
Otrzymanie reklamacji może być stresującym momentem dla każdego przewoźnika. Ten e-book to praktyczny przewodnik, który pomoże Ci przejść przez cały proces – od momentu wpłynięcia reklamacji po jej skuteczne rozpatrzenie. Dowiesz się, kiedy i w jakiej formie reklamacje mogą zostać zgłoszone, jakie obowiązki ciążą na przedsiębiorcy, jak wygląda procedura w przewozach międzynarodowych oraz jak uniknąć zbędnych wypłat odszkodowań. To niezbędna lektura dla każdej firmy transportowej.
E-book „Reklamacja usług transportowych - co zrobić, gdy ją otrzymamy” - Wydawca: WIEDZA I PRAKTYKA. Cena 29.99 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.