E-book:
Problemy konwergencji mediów II

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Humanitas |
Format: | |
Ilość stron: | 221 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788364788765 |
Data: | 2025-04-29 |
Cena wydawcy: 21.00 złpozycja niedostępna
×
Opis e-booka:
Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk humanistycznych i społecznych oraz do praktyków podejmujących zawodowe działania w obszarze mediów (dziennikarzy, specjalistów z obszaru public relations, specjalistów z zakresu zarządzania w mediach itp.). Liczymy, że poniższe artykuły pozwolą na pogłębioną analizę zjawiska wzajemnego przenikania się mediów z wielorakiej perspektywy (medioznawczej, politologicznej, kulturoznawczej, socjologicznej), co pozwoli na interdyscyplinarne spojrzenie na zjawisko konwergencji z wykorzystaniem narzędzi oraz wyników badań będących charakterystycznymi dla danej dziedziny.
E-book „Problemy konwergencji mediów II” - Wydawca: Humanitas.