pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Problemy konwergencji mediów II

Dane szczegółowe:
Wydawca: Humanitas
Format: pdf
Ilość stron: 221 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788364788765
Data: 2025-04-29
Cena wydawcy: 21.00 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk humanistycznych i społecznych oraz do praktyków podejmujących zawodowe działania w obszarze mediów (dziennikarzy, specjalistów z obszaru public relations, specjalistów z zakresu zarządzania w mediach itp.). Liczymy, że poniższe artykuły pozwolą na pogłębioną analizę zjawiska wzajemnego przenikania się mediów z wielorakiej perspektywy (medioznawczej, politologicznej, kulturoznawczej, socjologicznej), co pozwoli na interdyscyplinarne spojrzenie na zjawisko konwergencji z wykorzystaniem narzędzi oraz wyników badań będących charakterystycznymi dla danej dziedziny.

E-book „Problemy konwergencji mediów II” - Wydawca: Humanitas.