pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?

Dane szczegółowe:
Wydawca: Politechnika Częstochowska
Format: pdf
Ilość stron: 170 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788371938191
Data: 2025-05-20
Cena wydawcy: 15.36 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o trudnej sztuce marketingu. Przede wszystkim dlatego, że marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbiorców, postęp technologiczny, rozwój mediów oraz ewolucja sposobu zarządzania przedsiębiorstwami.

Narzędzia marketingowe z jednej strony pozwalają skutecznie komunikować się z odbiorcami, z drugiej zaś umożliwiają im przekazywanie informacji zwrotnej. Pozwalają poznawać konsumentów i oferować im wartościowe produkty i usługi. Coraz częściej umożliwiają także dbanie o dobro społeczne i sprzyjają ochronie środowiska. Naturalnie marketing ma także wady, gdyby jednak ich nie miał, nosiłby znamiona sztuczności.

Czy marketing jest sztuką kreacji czy sztuką manipulacji? Genialnym dzieckiem rynku czy nastawioną na zysk machiną wpływu na decyzje konsumentów?
Przygotowując ten podręcznik, staraliśmy się spojrzeć na problem bardzo szeroko, pokazać genezę marketingu oraz to, jak zmieniał się na przestrzeni lat, zwrócić uwagę na jego współczesne, często niekonwencjonalne, narzędzia, odnieść się do tego, jakie kreatywne rozwiązania ze sobą niesie, pokazać, że kreacja ta oparta jest na przemyślanym zarządzaniu.

W książce umieszczono sporo informacji praktycznych oraz ciekawostki związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw. Liczne odniesienia do literatury przedmiotu mają na celu spojrzenie na problem z rożnych punktów widzenia, by pozycja stała się najbardziej interesująca dla Czytelnika oraz by przekazać istotę wiedzy na temat marketingu.

Z uwagi na to, że mają Państwo przed sobą podręcznik akademicki, to znajdują się w nim także ważne definicje wraz z legendą informującą, na których stronach ich szukać.

E-book „Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?” - Wydawca: Politechnika Częstochowska.

Spis treści:

WSTĘP

CZĘŚĆ I MARKETING „WCZORAJ I DZIŚ”
Krzysztof Ratman

Rozdział 1
Początek myśli marketingowej w zarysie teoretycznym

Rozdział 2
Ewolucja marketingu

Rozdział 3
Trendy marketingowe w XXI wieku

CZĘŚĆ II TRADYCYJNE I NOWOCZESNE FORMY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
Anna Niedzielska

Rozdział 4
Istota zintegrowanej komunikacji marketingowej

Rozdział 5
Komunikacja marketingowa w środowisku omnichannel

Rozdział 6
Nowe media w procesie komunikacji marketingowej

CZĘŚĆ III SZTUKA KREACJI W MARKETINGU
Joanna Pikuła-Małachowska

Rozdział 7
Content marketing

Rozdział 8 Kreowanie tożsamości i wizerunku marki

Rozdział 9
Emocje w marketingu

CZĘŚĆ IV ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM W TURBULENTNYM OTOCZENIU
Katarzyna Łazorko

Rozdział 10
Podstawy zarządzania marketingowego

Rozdział 11
Dobre praktyki w zarządzaniu marketingiem

Rozdział 12
Przyszłość zarządzania marketingiem

LITERATURA

WYKAZ TABEL

WYKAZ RYSUNKÓW