pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka

Dane szczegółowe:
Wydawca: UNIVERSITAS
Format: pdf
Ilość stron: 448 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788324210015
Data: 2025-07-07
14.30 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Publikacja przedstawia główne kierunki zmian w dziennikarstwie, w pojmowaniu funkcji przekazu dziennikarskiego (i generalnie: medialnych przekazów informacyjnych), a także roli dziennikarza - zmian, które dokonują się z jednej strony pod wpływem tzw. nowych mediów, z drugiej zaś wynikają z faktu, iż komunikaty typu informacyjnego krążą w przestrzeni określanej właściwościami takich mediów.

W coraz większym stopniu media stają się elementem kreacji rzeczywistości, regulowanej warunkami nie tylko rozwoju kultury, ale i gospodarki (konkurencja i komercja) oraz technologii. Miejsce faktów zajmują faktoidy, a opinia publiczna jest fantomem wywoływanym przez sondaże publikowane w mediach. Uświadomienie i analiza tego narastającego problemu jest właśnie tematem tej publikacji.

E-book „Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka” - Wydawca: UNIVERSITAS. Cena 14.30 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.