
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | UNIVERSITAS |
Format: | |
Ilość stron: | 448 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788324210015 |
Data: | 2025-07-07 |
14.30
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
Publikacja przedstawia główne kierunki zmian w dziennikarstwie, w pojmowaniu funkcji przekazu dziennikarskiego (i generalnie: medialnych przekazów informacyjnych), a także roli dziennikarza - zmian, które dokonują się z jednej strony pod wpływem tzw. nowych mediów, z drugiej zaś wynikają z faktu, iż komunikaty typu informacyjnego krążą w przestrzeni określanej właściwościami takich mediów.W coraz większym stopniu media stają się elementem kreacji rzeczywistości, regulowanej warunkami nie tylko rozwoju kultury, ale i gospodarki (konkurencja i komercja) oraz technologii. Miejsce faktów zajmują faktoidy, a opinia publiczna jest fantomem wywoływanym przez sondaże publikowane w mediach. Uświadomienie i analiza tego narastającego problemu jest właśnie tematem tej publikacji.
E-book „Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka” - Wydawca: UNIVERSITAS. Cena 14.30 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.