pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
audiobook:

Klient - jak go zdobyć i zatrzymać (CD)

Dane szczegółowe:
Wydawca: WIEDZA I PRAKTYKA
Rok wyd.: 2011
EAN: 9788326907418
Data: 2012-01-05
pozycja niedostępna

Opis audiobooka:

Innym się udało - Ty też możesz uchronić się przed najczęstrzymi błędami w relacjach z klientami! "Nienawidzę, jak handlowiec wydzwania do mnie z propozycją oferty i nawet nie zapyta się czy mam czas, aby z nim porozmawiać. Po prostu się rozłączam ; "Kiedy naprawdę chciałabym coś kupić, a widzę że sprzedawca nie ma dla mnie czasu, idę od razu do innego sklepu ; "Długa wysyłka zamówienia, problemy z serwisem - to są cechy, które od razu przekreślają satysfakcję z zakupów. Wystawiam wtedy negatywną opinię w Internecie .

To jedne z najczęstszych reakcji źle potraktowanych czy obsłużonych klientów. A przecież doskonale wiesz, że 1 niezadowolony klient powtórzy negatywną opinie 100 kolejnym osobom. Czy warto tak ryzykować i przez drobny błąd tracić tylu potencjalnych nabywców

Audiobook „Klient - jak go zdobyć i zatrzymać (CD)” - Wydawca: WIEDZA I PRAKTYKA.