pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Roger Connors

Roger Connors - autor


okładka książki - Zmień kulturę, zmień zasady gry
Roger Connors, Tom Smith

Zmień kulturę, zmień zasady gry

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Rozwijając przełomowe idee przedstawione w książce Zasada Oz, Roger Connors i Tom Smith, uznani eksperci tworzenia środowiska odpowiedzialności za rezultaty, prezentują strategię, której celem jest pomoc liderom w przyspieszaniu zmiany...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zasada Oz. Wspaniałe rezultaty w biznesie poprzez organizacyjną i indywidualną współodpowiedzialność
Roger Connors, Tom Smith, Craig Hikman

Zasada Oz. Wspaniałe rezultaty w biznesie poprzez organizacyjną i indywidualną współodpowiedzialność

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Żadna firma nie może pozwolić sobie na brak odpowiedzialności! Zasada Oz opisuje to, co wszyscy podejrzewaliśmy że to nie tylko Ameryka przeżywa kryzys, ale kryzys przeżywa także amerykański charakter. Dobra wiadomość jest taka, że Connors, Smith...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zasada OZ
Roger Connors, Tom Smith, Craig Hickman

Zasada OZ

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
WYMIERNE REZULTATY POPRZEZ INDYWIDUALNĄ i ORGANIZACYJNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆZasada Oz to przełomowe dzieło, które ilustruje znaczenie zwiększonej odpowiedzialności w osiąganiu lepszych rezultatów biznesowych. Będąc nieustannym bestsellerem już od...
pozycja niedostępna