pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Michał Głowacki

Michał Głowacki - autor


okładka książki - Central European Journal of Communication vol. 9, No 2 (17), Fall 2016
Michał Głowacki, Jacek Nożewski (red.)

Central European Journal of Communication vol. 9, No 2 (17), Fall 2016

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Czasopisma / Inne / European Journal; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Siedemnasty tom czasopisma „The Central European Journal of Communication (Volume 9, No 2 (17), Fall 2016) - oficjalnego pisma naukowego Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej - zawiera sześć artykułów autorstwa badaczy mediów...
19.26 
Wyślemy w czasie: 14 dni

okładka książki - Central European Journal of Communication vol. 7, No 2 (13), Fall 2014
Michał Głowacki (red.)

Central European Journal of Communication vol. 7, No 2 (13), Fall 2014

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Czasopisma / Inne / European Journal; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Kolejny numer „The Central European Journal of Communication — oficjalnego czasopisma naukowego Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej — zawiera siedem artykułów autorstwa...
19.26 
Wyślemy w czasie: 14 dni

okładka książki - Polityka medialna Danii, Norwegii i Szwecji. Analiza porównawcza interwencji państwa w systemy telewizyjne
Michał Głowacki

Polityka medialna Danii, Norwegii i Szwecji. Analiza porównawcza interwencji państwa w systemy telewizyjne

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Książka poświęcona jest zagadnieniom które także żywo dyskutowane są w Polsce w kontekście naszej ustawy medialnej i pozycji Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz - odpowiednio - rad nadzorczych radia i telewizji publicznej. Brakuje natomiast...
33.52 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Comparing Media Systems in Central Europe. Between Commercialization and Politicization
Bogusława Ostrowska-Dobek, Michał Głowacki

Comparing Media Systems in Central Europe. Between Commercialization and Politicization

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Spis Treści : Introduction: Central European Media between Politicization and Commercialization (Bogusława Dobek-Ostrowska, Michał Głowacki) 1. Media politicization 2. Media commercialization 2.1. Privatization 2.2. Competition 2.3. Concentration...
pozycja niedostępna

okładka książki - MTV wobec społecznych problemów współczesnego świata. Seria: Nauka o komunikowaniu
Michał Głowacki

MTV wobec społecznych problemów współczesnego świata. Seria: Nauka o komunikowaniu

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: miękka;
Telewizja MTV, choć bardzo popularna wśród młodzieży (nastolatków), jest słabo zauważana, a w konsekwencji analizowana przez medioznawców, zwłaszcza polskich. Jej wpływ, także na inne formaty telewizyjne, jest jednak znaczny, a przeto zasługuje...
22.68 
Wyślemy w czasie: 24 h