pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Martin Lindstrom

Martin Lindstrom - autor


okładka książki - Brand sense - marka pięciu zmysłów
Martin Lindstrom

Brand sense - marka pięciu zmysłów

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Tchnij życie w swoją markę! Skuteczne oddziaływanie na emocje konsumentów za pośrednictwem wszystkich pięciu zmysłów Kolejny krok w ewolucji marki Tworzenie marketingowych rytuałów, zdobywanie prawdziwych wyznawców Branding -- ujęcie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zakupologia
Martin Lindstrom

Zakupologia

Książka. Wydawnictwo: ZNAK ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam...
pozycja niedostępna

okładka książki - Dziecko reklamy. Dlaczego nasze dzieci lubią to, co lubią
Martin Lindstrom

Dziecko reklamy. Dlaczego nasze dzieci lubią to, co lubią

Książka. Wydawnictwo: Świat Książki ; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Oprawa: miękka;
Lektura obowiązkowa dla każdego rodzica. Można się z niej dowiedzieć dlaczego nasze dziecko lubi to co lubi. jaki jest wpływ na nasze pociechy reklam i jak fachowcy w tej dziedzinie opanowują wyobraźnię naszych...
pozycja niedostępna