pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Marcin Szczurski

Marcin Szczurski - autor


okładka książki - Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno-praktyczne
Ewa Waliczek, Marcin Szczurski, Tadeusz Trębacz

Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno-praktyczne

Książka. Wydawnictwo: Naukowe Sophia ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Monografia wskazuje na tajniki marketingowe wymagane w oczach konsumentów oraz szczegółowo porusza tematykę aktywności polskich cyfrowych liderów opinii na youtube w zakresie komunikacji marketingowej wskazując na ich wartość...
pozycja niedostępna

brak
Marcin Szczurski

Świat bez internetu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie RUMAK ; Kategoria: Książki / Literatura / Proza, powieść; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Opowiadanie idealnie wpisuje się w czasy izolacji społecznej podczas pandemii. Pomaga spojrzeć na życie w sposób bardziej refleksyjny i dostrzec, jak ważne w życiu są relacje, a także świat offline, bez Internetu.- od autora, dla którego jest to...
pozycja niedostępna