pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Joe Girard

Joe Girard - autor


okładka książki - Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz
Joe Girard, Stanley H. Brown

Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz

Książka. Wydawnictwo: Studio Emka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Joe Girard, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie. Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej...
27.36 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Jak skutecznie sprzedawać siebie
Joe Girard, Robert Casemore

Jak skutecznie sprzedawać siebie

Książka. Wydawnictwo: Studio Emka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2021; Oprawa: Miękka;
Jesteś produktem własnym, stworzyłeś samego siebie. Dlaczegóż miałbyś nie zarabiać co do grosza tyle, ile jesteś wart Niezależnie od dziedziny w której działasz, musisz nabyć umiejętność sprzedawania samego siebie w najlepszym...
38.41 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Jak skutecznie sprzedawać siebie
Joe Girard, Robert Casemore

Jak skutecznie sprzedawać siebie

Książka. Wydawnictwo: Emka ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Jesteś produktem własnym, stworzyłeś samego siebie. Dlaczegóż miałbyś nie zarabiać co do grosza tyle, ile jesteś wart Niezależnie od dziedziny w której działasz, musisz nabyć umiejętność sprzedawania samego siebie w najlepszym tego słowa...
pozycja niedostępna

okładka książki - Każdemu sprzedasz wszystko, co zechcesz
Joe Girard

Każdemu sprzedasz wszystko, co zechcesz

Książka. Wydawnictwo: Studio Emka ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Jeśli solidnie przestudiujesz tę książke dowiesz się: Jak skutecznie nawiązać kontakt z klientem Jak korzystaćz żywego słowa jako najdoskonalszego instrumentu w nawiązywaniu kontaktów Jak czytać w myślach klienta Jak utrzymać kontakt z klientem...
pozycja niedostępna