pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Iwona Skowronek

Iwona Skowronek - autor


okładka książki - Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce
Iwona Skowronek

Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing doświadczeń od doświadczeń klienta do wizerunku firmy
Iwona Skowronek

Marketing doświadczeń od doświadczeń klienta do wizerunku firmy

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez: zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń...
pozycja niedostępna