pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Grzegorz Turniak

Grzegorz Turniak - autor


okładka książki - Praktyczny poradnik networkingu Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych
Grzegorz Turniak, Witold Antosiewicz

Praktyczny poradnik networkingu Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Biznes międzyludzkich relacjiOtaczająca nas zewsząd technologia umożliwia zminimalizowanie osobistego udziału człowieka w różnego typu aktywnościach zawodowych. Wiele spraw załatwianych jest automatycznie albo bez konieczności spotykania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych
Grzegorz Turniak, Witold Antosiewicz

Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Biznes to ludzie - ważne, by byli to odpowiedni ludzie! Jesteś bardziej tym, co wiesz i kto Cię zna, niż tym, kogo znasz ty sam. Innymi słowy, we współczesnym biznesie najistotniejsze są odpowiednie kontakty. Nie chodzi o to, by wszystko...
pozycja niedostępna

okładka książki - Alchemia kariery
Jacek Santorski, Grzegorz Turniak

Alchemia kariery

Książka. Wydawnictwo: Jarosław Szulski & Co Dom Wydawniczy ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Wznawiamy naszą książkę, bo... okazała się prorocza: Dziś, gdy na świecie tyle zmian, ważne i poważne instytucje drżą w posadach, trudno liczyć, że korporacja wyręczy Cię w planowaniu i realizacji ścieżki kariery, lub że niewidzialna ręka rynku...
pozycja niedostępna

okładka książki - Profesjonalny networking czyli kontakty, które procentują
Roman Wendt, Grzegorz Turniak

Profesjonalny networking czyli kontakty, które procentują

Książka. Wydawnictwo: ARTE ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Networking definiowany jako sieć kontaktów biznesowych, jest jednym z podstawowych narzędzi komunikacji współczesnego profesjonalisty. Budowanie własnej marki opiera się nie tylko na aktywności zawodowej, lecz przede wszystkim na promowaniu...
pozycja niedostępna