pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Ewa Waliczek

Ewa Waliczek - autor


okładka książki - Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno-praktyczne
Ewa Waliczek, Marcin Szczurski, Tadeusz Trębacz

Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno-praktyczne

Książka. Wydawnictwo: Naukowe Sophia ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Monografia wskazuje na tajniki marketingowe wymagane w oczach konsumentów oraz szczegółowo porusza tematykę aktywności polskich cyfrowych liderów opinii na youtube w zakresie komunikacji marketingowej wskazując na ich wartość...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wyzwania współczesnego zarządzania. Innowacje, marketing, zrównoważony rozwój
Michał Czuba, Ewa Waliczek, Anna Kowalczyk

Wyzwania współczesnego zarządzania. Innowacje, marketing, zrównoważony rozwój

Książka. Wydawnictwo: Naukowe Sophia ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Pojęcie marketingu ewoluuje z upływem lat. Pojawiają się coraz to nowe pojęcia i techniki. Marketing przemysłowy jest jeszcze w Polsce dziedziną mało popularną, w wększości publikacji dotyczących marketingu akcentuje się sfery i formy działania dotyczące...
75.37 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Handel i jego rozkwit po roku 1989
Ewa Waliczek

Handel i jego rozkwit po roku 1989

Książka. Wydawnictwo: Naukowe Sophia ; Kategoria: Książki / Historia / Polska / po roku 1989; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda;
Niniejsze opracowanie teoretycznie analizuje losy polskiego handlu i jego rozwoju od początku lat...
75.37 
Wyślemy w czasie: 24 h