pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Daria Dobrołęcka

Daria Dobrołęcka - autor


okładka książki - Rynek książki w Polsce 2017. Targi. Instytucje. Media
Piotr Dobrołęcki, Daria Dobrołęcka

Rynek książki w Polsce 2017. Targi. Instytucje. Media

Książka. Wydawnictwo: Biblioteka Analiz ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda;
Dwudziesta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce w 2016 i połowie 2017 roku. Tom Targi, instytucje, media zawiera zestawienie najważniejszych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Rynek książki w Polsce 2016. Targi, instytucje, media
Piotr Dobrołęcki, Daria Dobrołęcka

Rynek książki w Polsce 2016. Targi, instytucje, media

Książka. Wydawnictwo: Biblioteka Analiz ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Dziewiętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce w 2015 i połowie 2016 roku. Tom Targi, instytucje, media zawiera zestawienie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Rynek książki w Polsce 2015. Targi, instytucje, media
Piotr Dobrołęcki, Daria Dobrołęcka

Rynek książki w Polsce 2015. Targi, instytucje, media

Książka. Wydawnictwo: Biblioteka Analiz ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2015; Oprawa: twarda;
Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych...
pozycja niedostępna