pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Organizacja i prowadzenie kampani reklamowej. Tom 1. Kwalifikacja A. 27. Technikum

Dane szczegółowe:
Wydawca: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 236 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788365149268
ISBN: 978-83-6514-926-8
Data: 2016-10-05
Cena wydawcy: 27.00 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich prezentacji. Druga część omawia szczegółowo planowanie kampanii reklamowej oraz ocenę jej skuteczności. Trzecia część poświęcona została zagadnieniom psychologicznym w reklamie. Czwarta część dotyczy regulacji prawnych w reklamie.

Podręcznik „Organizacja i prowadzenie kampani reklamowej. Tom 1. Kwalifikacja A. 27. Technikum” - oprawa miękka - Wydawca: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego.