pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Podręczniki »
»
Obsługa gości konsumentów. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do...
Księgarnia »
Podręczniki »
podręcznik:

Obsługa gości konsumentów. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do nauki zawodu kelner oraz zawodu technik organizacji usług gastronomicznych cz. 2

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 194 s.
Wymiar: 190x250 mm
EAN: 9788302140860
ISBN: 978-83-0214-086-0
Data: 2015-01-27
pozycja niedostępna

Obsługa gości konsumentów. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do nauki zawodu kelner oraz zawodu technik organizacji usług gastronomicznych cz. 2 - Renata Szajna, Danuta Ławniczak, Alina Ziaja - opis podręcznika:

Podręcznik przygotowany z myślą o uczniach i słuchaczach kształcących się w zawodach "kelner" i technik organizacji usług gastronomicznych. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia teoretyczne i praktyczne związane z szeroko rozumianą obsługą gości oraz funkcjonowaniem zakładów gastronomicznych. Materiał stanowi pełne kompendium współczesnej wiedzy zawodowej ze szczególnym uwzględnieniem dokonujących się zmian i kierunków w obsłudze gości.

Podręcznik opracowano zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodach "kelner" i "technik organizacji usług gastronomicznych".

Treść wzbogacają liczne fotografie, rysunki i schematy pozwalające uczniom na lepsze przyswojenie omawianych zagadnień i opanowanie technik obsługi.

Część 2. zawiera wiedzę z zakresu:
- organizacji obsługi gości w pokojach hotelowych (room-service),
- technik podawania potraw kuchni różnych narodów,
- serwisu specjalnego i przygotowania nakryć specjalnych,
- planowania i organizacji przyjęć okolicznościowych,
- systemów rozliczeń kelnerskich,
- elementów protokołu dyplomatycznego,
- rozwiązywania sytuacji problemowych w pracy,
- organizacji baru i pracy barmana.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o podręczniku "Obsługa gości konsumentów. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do..."
Renata Szajna, Danuta Ławniczak, Alina Ziaja - autor m.in.:
Repetytorium testy. Egzamin zawodowy - okładka podręcznika
Repetytorium testy. Egzamin zawodowy Kwalifikacja... Joanna Duda, Sebastian Krzywda, Renata Szajna;
Organizowanie usług kelnerskich. - okładka podręcznika
Organizowanie usług kelnerskich. Zeszyt ćwiczeń.... Renata Szajna, Danuta Ławniczak, Alina Ziaja;
Usługi kelnerskie. Szkoła ponadgimnazjalna. - okładka podręcznika
Usługi kelnerskie. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik.... Renata Szajna, Danuta Ławniczak, Alina Ziaja;
Obsługa klientów w gastronomii. - okładka podręcznika
Obsługa klientów w gastronomii. Technik żywienia... Renata Szajna, Danuta Ławniczak;