pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie wzrostem firmy

Autor książki:

Angie Mohr

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 156 s.
Wymiar: 140x210 mm
EAN: 9788324600915
ISBN: 83-246-0091-4
Data: 2009-04-03
Cena wydawcy: 27.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

96% małych firm upada w ciągu pierwszych 10 lat działalności. Przerażające, ale bardzo prawdziwe. Możesz poprawić tę statystykę. Jak? Przez lepsze zarządzanie finansami. To nie konkurencja ani siła wyższa decyduje o tym, że firma upada. Problemem jest to, że przedsiębiorcy często błędnie pojmują swoją rolę w firmie. Fryzjerowi wydaje się, że skoro potrafi ścinać włosy, to bez problemu poradzi sobie z prowadzeniem salonu fryzjerskiego. A ktoś, kto parzy dobrą kawę, chce założyć kawiarnię. Takie myślenie jest złudne. Jako przedsiębiorca potrzebujesz wiedzy o tym, jak kierować całą firmą, a nie o tym, jak wykonywać w niej poszczególne zadania.

Książka "Zarządzanie wzrostem firmy" - Angie Mohr - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 156 stron i została wydana w 2005 r.