pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
książka:

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 244 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788375561425
ISBN: 978-83-7556-142-5
Data: 2009-05-08
pozycja niedostępna

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - Krzysztof Opolski, Bożena Dykowska, Monika Możdżonek - opis książki:

Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotnym jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie także ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, które mają wpływ na działalność służby zdrowia, aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą. Nawiązując do mojej specjalności zawodowej -,jakość oznacza lepiej ,"słyszeć"potrzeby pacjentów, lepiej "słyszeć" potrzeby pracowników, jak i lepiej "wsłuchiwać się" w potrzeby rynku. Prof. dr hab. n. med. Henryk Skarżyski

Książka „Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych” - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu.

Książka posiada 244 stron i została wydana w 2009 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych"
Krzysztof Opolski, Bożena Dykowska, Monika Możdżonek - autor m.in.:
Metodologia pomiaru funkcjonowania - okładka książki
Metodologia pomiaru funkcjonowania sieci administracji... Piotr Modzelewski, Krzysztof Opolski (red.);
Finansjalizacja. Wpływ na gospodarkę - okładka książki
Finansjalizacja. Wpływ na gospodarkę i społeczeństwo Agata Gemzik-Salwach, Krzysztof Opolski (red.);
Zarządzanie jakością i ryzykiem - okładka książki
Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski;
Audyt strategiczny jako szansa - okładka książki
Audyt strategiczny jako szansa na poprawę pozycji... Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski, Magdalena Wereda;