pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie kreatywnością i innowacją

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 140x230 mm
EAN: 9788388970955
ISBN: 978-83-8897-095-5
Data: 2006-02-01
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Innowacja jest bezdyskusyjnym katalizatorem rozwoju firmy, jednak wielu menedżerom z wszystkich branż nie udaje się stworzyć w firmach klimatu zachęcającego do innowacji i nagradzającego ją. Zarządzanie kreatywnością i innowacją bada rolę menedżera w podsycaniu kreatywności w organizacji i wskazuje, co muszą zrobić menedżerowie i liderzy, aby pomnożyć udane innowacje. Omawia w szczególności takie zagadnienia jak: - generowanie nowych pomysłów i rozpoznawanie szans, - kierowanie innowacji w stronę rynku, - usuwanie czynników myślowych tłumiących kreatywność, - burza mózgów i podsycanie twórczego konfliktu w grupach, - tworzenie kultury sprzyjającej innowacji.

Książka "Zarządzanie kreatywnością i innowacją" - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2008 r.