pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałości

Autor książki:

Katarzyna Szczepańska

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 432 s.
Wymiar: 165x238 mm
EAN: 9788325516000
ISBN: 978-83-2551-600-0
Data: 2011-03-02
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest pierwszą na rynku polskim publikacją z zarządzania jakością o charakterze interdyscyplinarnym. Autorka wyznacza nowe kierunki myślenia o organizacji i jej elementach oraz zachodzących między nimi relacjach w ujęciu: rynkowym, funkcjonalnym, zarządczym i społecznym.. Jej celem jest przedstawienie teoretycznych podstaw wykorzystania współczesnych koncepcji zarządzania w dążeniu do doskonałości w zarządzaniu jakością. Lektura książki umożliwia zapoznanie się z teoretycznymi podstawami omawianych zagadnień w stopniu wystarczającym do poznania ich istoty oraz znaczenia dla realizacji zasad zarządzania jakością w przedsiębiorstwie.
Autorka omawia m.in.: pojęcie doskonałości w ujęciu prakseologicznym i filozoficznym, zarządzanie jakością w filozofii TQM oraz normie PN-EN ISO 9000:2006, podejście systemowe oraz procesowe, związki z koncepcjami: społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, nowego zarządzania publicznego oraz zarządzania wiedzą, projektami i wartością, europejskie modele Nagród Jakości.
Publikacja jest adresowana do pracowników naukowo-dydaktycznych, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów na kierunkach zarządzania i zarządzania produkcją. Powinna również stanowić wartościową lekturę dla wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw oraz pełnomocników systemów zarządzania jakością zainteresowanych rozwojem wiedzy o jakości.

Książka "Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałości" - Katarzyna Szczepańska - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 432 stron i została wydana w 2011 r.