pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie emocjami. Komercjalizacja ludzkich uczuć

Autor książki:

Arlie Russell Hochschild

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 286 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788301156961
ISBN: 978-83-0115-696-1
Data: 2009-03-17
Cena wydawcy: 44.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Epoka kapitalizmu, w której żyjemy, stawia przed nami coraz to nowe wymagania społeczne i emocjonalne. Jednym z nich jest zdefiniowana i pasjonująco opisana przez Hochschild praca emocjonalna, wykonywana - a z całą pewnością wymagana - na różnych stanowiskach związanych z usługami. Mimo, iż obiektem badań tej amerykańskiej socjolożki było środowisko stewardes i windykatorów, tak naprawdę mówi ona o wszystkich, którzy w swojej pracy muszą w instrumentalny sposób wykorzystywać bądź tłumić własne emocje. Czy emocje, którymi zarządzamy w sferze publicznej, przekładają się na naszą sferę prywatną? Jakie są różnice w zarządzaniu emocjami między kobietami a mężczyznami? To pytania, która stawia Hochschild, kreśląc nowe zobowiązania związane z pracą w tzw. trzecim sektorze.
Książka jest jedną z najbardziej znanych prac Hochschild, pierwszą przetłumaczoną na język polski, nagrodzoną Charles Cooley Award w 1983 roku przez Amerykańskie Towarzystwo Socjologiczne.

Książka "Zarządzanie emocjami. Komercjalizacja ludzkich uczuć" - Arlie Russell Hochschild - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 286 stron i została wydana w 2009 r.